Tuesday, November 2

lembab albab


my brain works a bit slow nowadays.
maybe serebrum i berhabuk dalam 3 over 4.
banyak tak banyak belakang kira.
patut la orang cakap jangan tengok tahi masa berhadas.
i dah macam lembab albab dah.
please .please.
haih.

i dah mudah lupa sekarang.
macam tengah malam tadi, i letak remote astro dekat kerusi malas milik atok.
i boleh round satu dapur,cari benda tertinggal.
tapi i lupa, serius ,sumpah i lupa apa yang i nak cari.
i bukak katop, bukak katop peti ais.
i panic. i dah lost sangat sekarang ni.
memang patut cuci muka,tangan dan kaki.
i duduk tepi tingkap. i tarik nafas panjang panjang.
i lakonkan semula apa yang i nak tadi.
ok,kuasa tuhan i ingat balik.

i takut sangat suatu hari nanti i lupa akan orang orang yang i sayang.
yang patut i lupa, memang sepatutnya dilupakan.
yang patut i ingat, memang sepatutnya diingatkan.

i sayang u.
p/s: entri "alibaba" menyusul nanti .tungu.







4 comments:

Lovelysya said...

lakonkan balek ehh..
yahh itu yg selalu and patut dilakukan....

Nurdiana F said...

haha. cacah selalu eh macam tu. hehe

Aleeya Fishess Maison said...

wakaka ! leeya pun selalu lupe la yana.
sejak menjak umu da meningkat ni, semua bnd selalu lupe. haha

Nurdiana F said...

haha. yeay. leeya tuaaa. yana mudaa.aw