Saturday, July 31

rewang sambil romen

penat sudah. rasa macam nak hempas kakilah. ini semua pasal saya rewang rumah nenda tadi siang dan sampai ke malam.dan sekarang jiwa saya bukan main mengeluh tak henti,titik.

saya rasa semak.tahi telinga makin pekat dek romen romen mulut makcik yang macam gampang. maaf lah.kita semua taksempurna. dan dia seorang pendidik dan juga seorang yang dihormati jika hendak dibandingkan dengan pekerjaan mak bapak saya. serious,saya takpandang langsung kerjaya seseorang.tapi janganlah sampai mulut dah menguasai diri dan badan dah macam berat ditimpa balak. kita satu keluarga.tapi cara awak buat saya rasa sakit hati dan sakit mata. kita bersepakatlah. kita buat kenduri dan tolonglah jangan jadi malas sangat.

awak jadikan anak awak sebagai alasan. awak makan sampai empat kali round.awak tinggalkan makanan awak macam tu je. awak jangan fikir saya dan mak saya kuli awak. walaupun mak saya ambil tak kesah tapi saya kesah.

lepas ni kalau ada kenduri,saya nak asah mulot saya. biar sembur semua kata longkang saya pada awak.

12 comments:

cik ewun said...

:) i loveur smile sis

kertasgraf said...

wah!! :D

yanaa said...

cik ewun : smile awak lagi lagi lagilah saya rindu taw !

yanaa said...

cik kertas : apa yang wah ? nak kena sekeh?(ayat yang selalu awak guna untuk saya)kan kan ;P

kertasgraf said...

ahaha.. tak boleh tiru oke.. :P

yanaa said...

eleh. biarlah ..bukan ada cop sirim pong! welkkkkk ;PPP

kertasgraf said...

saya tak main sirim.saya main TM = TradeMark.. ahahah XP

yanaa said...

elehhh . (trouble maker )hikhik . awak busyukkkkk!

kertasgraf said...

hiikk... mana ada?? mane?? tade pun?? >.< :P

yanaa said...

ada ada! eleh.tak mengaku pulakkk

kertasgraf said...

haha.. :P

yanaa said...

hihi huhu